Regulamin sklepu

­­REGULAMIN SERWISU rebowypozyczalnia.pl

 

  • 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
  1. Właścicielem serwisu dostępnego na stronie internetowej rebowypozyczalnia.pl (dalej jako strona internetowa) jest Marcin Tórz, prowadzący działalność gospodarczą wpisaną do prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod firmą Marcin Tórz, ul. Duńska 18, 64-100 Leszno, NIP: 6972160349, REGON: 367373389, zwany dalej REBO. W celu współpracy Klienta z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się REBO, w szczególności w celu korzystania ze strony internetowej i składania zamówień konieczne jest dysponowanie przez Klienta urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet, poprawnie skonfigurowaną przeglądarką internetową w wersji aktualnej bądź poprzedniej: Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari lub Opera, z włączoną obsługą JavaScript a także aktywnym i poprawnie skonfigurowanym kontem poczty elektronicznej oraz telefonem. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta przy korzystaniu z usług świadczonych przez REBO drogą elektroniczną treści bezprawnych.
  2. REBO świadczy usługi na podstawie niniejszego Regulaminu. Regulamin stanowi integralną część umowy zawartej z Klientem również w wypadku zamówień dokonywanych mailowo lub telefonicznie a zapoznanie się z nim i jego akceptacja jest warunkiem złożenia zamówienia. Klient potwierdza, że zapoznał się z treścią regulaminu oraz regulaminów, o których mowa w § 3 ust. 1 poniżej oraz że akceptuje ich treść zaznaczając przy składaniu zamówienia za pośrednictwem strony internetowej odpowiednie pola („checkbox”) lub w inny sposób potwierdzając fakt jego doręczenia przed zawarciem umowy. Klient może w dowolnym czasie uzyskać za pomocą systemu teleinformatycznego, którym się posługuje dostęp do regulaminu, utrwalić go, pozyskać i odtworzyć poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku danych.
  3. Klient oświadcza, że nie stosuje w swojej działalności wzorców umownych o treści sprzecznej z treścią niniejszego regulaminu a gdyby takie wzorce stosował to oświadcza jednocześnie oraz wyraża zgodę na to, że w stosunkach prawnych z REBO pierwszeństwo stosowania będą miały postanowienia niniejszego regulaminu.
  4. Niniejszy regulamin obowiązuje od 25 października 2021 r.
  • 2 PRZEDMIOT UMOWY i ZAMÓWIENIE
  1. REBO oferuje do odpłatnego korzystania następujący sprzęt rehabilitacyjny (dalej jako urządzenie):
  2. a) aparat do krioterapii Game Ready System Główny G2PRO

    b) system regeneracyjny NormaTec Recovery PULSE 2.0 Leg

    c) elektrostymulator mieśni Compex 6.0

  3. W wyniku złożenia zamówienia przez Klienta, REBO zobowiązuje się oddać Klientowi do używania wskazane przez Klienta w zamówieniu urządzenie przez okres przez Klienta wskazany w złożonym zamówieniu a w zamian Klient zobowiązuje się zapłacić na rzecz REBO umówiony czynsz oraz ponieść inne koszty przedstawione w § 4 ust. 2 poniżej.
  4. Klient może złożyć zamówienie:

– przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. poprzez wypełnienie formularza zamówienia dostępnego na stronie internetowej a następnie kliknięcie przycisku WYPOŻYCZAM I PŁACĘ (klikając ten przycisk Klient potwierdza, że wie, iż zamówienie pociąga za sobą obowiązek zapłaty),

– mailowo, telefonicznie i osobiście na zasadach przewidzianych w § 6 ust. 1 poniżej.

  1. Umowa najmu zostaje zawarta z chwilą oraz pod warunkiem uiszczenia przez Klienta przy składaniu zamówienia z góry pełnej płatności świadczeń, o których mowa w § 4 ust. 2 poniżej.
  2. Umowa zawarta jest na czas określony i obowiązuje przez wskazaną przez Klienta w zamówieniu liczbę dni (brak możliwości najmu na godziny), z zastrzeżeniem ust. 9 poniżej. Okres najmu rozpoczyna się z dniem wydania Klientowi urządzenia.
  3. Przy składaniu zamówienia Klient zobowiązany jest podać wszystkie informacje niezbędne do jego realizacji, w szczególności:

– imię i nazwisko (w przypadku osób fizycznych),

– pełną nazwę, NIP i nr KRS (w przypadku osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym ustawa przyznaje zdolność prawną), w razie ich posiadania,

– adres zamieszkania (lub siedziby – w przypadku osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym ustawa przyznaje zdolność prawną) oraz adres dostawy (jeśli jest inny niż adres zamieszkania),

– wybrany sposób dostawy,

– nr telefonu kontaktowego Klienta (lub osoby wskazanej do kontaktu w imieniu Klienta) oraz adres e-mail,

– okres najmu z tym, że minimalny czas trwania zobowiązań Klienta wynikających z umowy wynosi jeden dzień (brak możliwości najmu na godziny),

– typ i model fabryczny wynajmowanego urządzenia,

– dane konieczne do wystawienia faktury VAT, jeżeli Klient oczekuje jej wystawienia,

– nr rachunku bankowego, na który ma zostać dokonany zwrot w sytuacji, o której mowa w § 5 ust. 3 a) poniżej.

  1. Zamówienia może dokonać osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz – w przypadku osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym ustawa przyznaje zdolność prawną – osoba uprawniona do samodzielnego zawierania umów w imieniu tych podmiotów. Składając zamówienie Klient oświadcza, że jest w pełni uprawniony do jego samodzielnego złożenia w imieniu osoby, w imieniu której je składa.
  2. Po złożeniu zamówienia, najpóźniej w chwili dostarczenia zamówionego urządzenia, REBO wysyła Klientowi na wskazany przez niego przy składaniu zamówienia adres e-mail:
  3. a) regulamin,
  4. b) potwierdzenie zawarcia umowy w formie faktury VAT (klient wyraża zgodę na otrzymanie faktury w formie elektronicznej),
  5. c) instrukcję obsługi urządzenia.
  6. Nie później niż trzeciego dnia przed upływem okresu najmu Klient może złożyć REBO wniosek o jego przedłużenie na czas określony. REBO nie musi wyrazić zgody na przedłużenie najmu. W razie niewyrażenia zgody najem kończy się w upływem pierwotnego okresu a Klient ma obowiązki związane z zakończeniem najmu.
  7. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z:
  8. a) wyrażeniem przez Klienta na trwałym nośniku wyraźnego żądania rozpoczęcia wykonywania usługi przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, o którym mowa w § 5 ust. 1 poniżej,
  9. b) wyrażeniem przez Klienta wyraźnej zgody na to, że usługa będzie wykonana w pełni przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, o którym mowa w § 5 ust. 1 poniżej (jeśli okres najmu ma być krótszy niż termin do odstąpienia od umowy),
  10. c) potwierdzeniem poinformowania Klienta o tym, że po spełnieniu świadczenia przez REBO Klient utraci prawo odstąpienia od umowy.
  • 3 REALIZACJA UMOWY
  1. Dostawa urządzenia może nastąpić tylko na terenie Polski. Klient ma do wyboru następujące sposoby dostawy:
  2. a) odbiór osobisty w siedzibie REBO, lecz wyłącznie pod warunkiem wcześniejszego mailowego lub telefonicznego ustalenia takiej formy dostawy i wyłącznie na warunkach w ten sposób ustalonych.
  3. b) darmowa dostawa na terenie gminy Leszno i gminy Piotrków Trybunalski
  4. c) przesyłka kurierska WSKAZAĆ FIRMĘ I LINK DO REGULAMINU USŁUGI,
  5. d) „Paczkomaty 24/7”, zgodnie z regulaminem zamieszczonym na stronie www.inpost.pl/regulaminy.
  6. REBO przekaże przesyłkę obejmującą wynajęte urządzenie do wysyłki w terminie 3 dni od zawarcia umowy. REBO wydaje zamówione urządzenie do rąk własnych Klienta lub osoby przez niego upoważnionej lub innej osoby upoważnionej do jej odbioru zgodnie z regulaminem obowiązującym u wybranego przez Klienta przewoźnika lub przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
  7. Jeżeli przy odbieraniu zamówienia Klient zauważy, że przesyłka jest naruszona, ma obowiązek natychmiastowego poinformowania o tym fakcie REBO oraz natychmiastowego zażądania od przewoźnika niezwłocznego protokolarnego ustalenia w swojej obecności stanu przesyłki a także okoliczności powstania szkody zgodnie z art. 74 ust. 1 ustawy – Prawo przewozowe. Jeżeli po wydaniu przesyłki Klient zauważył ubytek lub uszkodzenie niedające się z zewnątrz zauważyć przy odbiorze, ma obowiązek natychmiastowego poinformowania o tym fakcie REBO oraz natychmiastowego zażądania od przewoźnika ustalenia stanu przesyłki zgodnie z art. 74 ust. 2 ustawy – Prawo przewozowe. W obu wypadkach Klient ma obowiązek natychmiast zebrać dowody naruszenia, ubytków lub uszkodzenia przesyłki (np. zrobić zdjęcia, nagrać film lub rozmowę, zorganizować świadków, itd.), zamieścić w sporządzanym w tej sytuacji przez przewoźnika protokole swoje zastrzeżenia co do jego treści wraz z uzasadnieniem, uzyskać od przewoźnika egzemplarz protokołu, natychmiast przesłać mailem jego skan REBO i postępować w tej sytuacji w interesie REBO oraz zgodnie z rozporządzeniem z Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie ustalania stanu przesyłek oraz postępowania reklamacyjnego.
  8. Klient powinien używać wynajętego urządzenia w ten sposób, by nie narazić go na utratę lub uszkodzenie, w sposób odpowiadający jego właściwościom i typowemu przeznaczeniu oraz zgodnie z instrukcją producenta.
  9. Bez pisemnej zgody REBO wyrażonej pod rygorem nieważności w formie pisemnej, Klient nie może:

– czynić w wynajętym urządzeniu zmian sprzecznych z regulaminem lub z jego typowym przeznaczeniem lub z instrukcją producenta,

– oddać wynajętego urządzenia osobie trzeciej do bezpłatnego używania lub w podnajem.

  1. REBO zobowiązany jest do wydania Klientowi urządzeń w stanie dobrym i przydatnym do umówionego użytku, bez wad. Domniemywa się, że urządzenie zostało wydane Klientowi w stanie dobrym i przydatnym do umówionego użytku. REBO nie jest zobowiązany do utrzymywania wynajętego urządzenia w stanie przydatnym do umówionego użytku przez czas trwania najmu, ani do naprawy urządzenia chyba, że nieprzydatność urządzenia do umówionego użytku lub wada urządzenia wynikły z przyczyny tkwiącej w wynajętym urządzeniu przed wydaniem urządzenia Klientowi.
  2. Klient ma obowiązek zbadać wynajęte urządzenie w ciągu trzech godzin od chwili dostawy. Jeśli w tym czasie Klient nie zawiadomił REBO o ewentualnej nieprzydatności urządzenia do umówionego użytku lub o wadach urządzenia, strony wyrażają zgodę na to, że będą w takiej sytuacji przyjmować, że urządzenie w chwili jego wydania znajdowało się w stanie przydatnym do umówionego użytku i w chwili jego wydania pozbawione było wad.
  3. W razie, gdyby urządzenie po jego wydaniu z przyczyn nieleżących po stronie REBO znalazłoby się w stanie nieprzydatnym do umówionego użytku, np. uległoby w części lub w całości uszkodzeniu lub zniszczeniu, awarii lub z innego powodu wymagałoby napraw albo innych nakładów, itp. a także w razie jego utraty, Klient jest zobowiązany do natychmiastowego poinformowania REBO o tym fakcie. Klient zapłaci na rzecz REBO świadczenie gwarancyjne w razie niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania polegającego na:
  4. a) utracie, zniszczeniu lub uszkodzeniu urządzenia lub jego części (w przypadku którego przeprowadzania naprawy jest niemożliwe lub niecelowe) w wysokości kwot, które odpowiadają wartości cen rynkowych tych urządzeń lub części.
  5. b) zwrocie urządzenia w stanie pogorszonym względem jego stanu z chwili jego wydania (z wyjątkiem zużycia będącego następstwem jego prawidłowego używania), w szczególności w razie uszkodzenia urządzenia lub doprowadzenia do jego awarii lub konieczności naprawy (w wysokości XXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXX).

Jedynie w razie nieważności lub bezskuteczności tego postanowienia w miejsce świadczenia gwarancyjnego Klient zapłaci na rzecz REBO karę umowną na identycznych zasadach. Strony zgodnie ustalają, że powyższe wartości nie są wygórowane przy uwzględnieniu, że brak możliwości korzystania z urządzenia przez REBO sprawia, iż ponosi on szkodę wynikającą z uniemożliwia mu w ten sposób zaoferowania wynajęcia urządzenia innym klientom. Nałożenie świadczenie gwarancyjnego lub kary umownej nie uchybia możliwości dochodzenia przez REBO od Klienta odszkodowania przewyższającego ich wartość, na zasadach ogólnych.

  1. REBO nie ponosi odpowiedzialności za wyrządzoną Klientowi w związku z zawarciem umowy szkodę chyba, że została ona mu wyrządzona przez REBO umyślnie. W szczególności, REBO nie ponosi odpowiedzialności za utracone przez Klienta korzyści i za niespełnienie oczekiwań Klienta w kontekście zamierzenia osiągnięcia przez niego w związku z wynajęciem urządzenia określonych efektów zdrowotnych, sportowych i innych podobnego rodzaju.
  2. Po upływie okresu najmu Klient ma obowiązek niezwłocznie zwrócić REBO w stanie niepogorszonym wynajęte urządzenie „do paczkomatu, z którego zostało wysłane do klienta” na własny koszt lub przekazać ją osobie upoważnionej przez REBO do jej odbioru chyba, że REBO zaproponuje, że sam odbierze urządzenie. Opóźnienie w dokonaniu zwrotu będzie traktowane jako przywłaszczenie w rozumieniu art. 284 KK. Klient nie ponosi odpowiedzialności za zużycie urządzenia będące następstwem jego prawidłowego używania. Klient może zwrócić urządzenie wcześniej, co nie uprawnia go jednak do zwrotu uiszczonych płatności, choćby w części. Klient zobowiązany jest do przesłania REBO potwierdzenia wysyłki zwrotnej urządzenia jeszcze w dniu, w którym została dokonana.
  • 4 PŁATNOŚĆ CZYNSZU i KAUCJI
  1. Najem urządzeń wynajmowanych od REBO jest płatny zgodnie z cennikiem zamieszczonym na stronie internetowej. Podany czynsz zawiera podatek VAT. Do czynszu należy doliczyć koszt dostawy urządzenia na wskazany w zamówieniu adres, zgodnie z obowiązującym u wybranego przez klienta przewoźnika regulaminem.
  2. Przy składaniu zamówienia wskazywana jest łączna wartość obciążających Klienta w związku z zawarciem umowy świadczeń, tj. łączny czynsz najmu, podatek VAT, koszt dostawy, prowizja operatora płatności oraz kaucja.
  3. Zapłaty za złożone zamówienie Klient dokonuje z góry za cały wskazany w zamówieniu okres najmu za pośrednictwem następujących akceptowanych przez REBO sposobów płatności:
  4. a) za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych oferowanych przez serwis przelewy24.pl w razie złożenia zamówienia za pośrednictwem strony internetowej (co wiąże się z obowiązkiem poniesienia przez klienta prowizji pobieranej przez tego operatora płatności zgodnie z tabelą prowizji i opłat zamieszczoną na stronie https://www.przelewy24.pl/oferta/tabela-prowizji-i-oplat),
  5. b) gotówką w siedzibie REBO.
  6. W razie wyrażenia przez REBO zgody na przedłużenie najmu, Klient zobowiązany jest do uiszczenia z góry, najpóźniej w dniu następującym po dniu wyrażenia zgody czynszu i innych kosztów należnych za cały przedłużony okres najmu na rachunek bankowy REBO prowadzony przez Marcin
    Tórz 
    nr 10 1090 1245 0000 0001 0633 1284. Płatność uznawana jest za dokonaną z chwilą uznania (zaksięgowania) jej na rachunku bankowym REBO. W razie wyrażenia przez REBO zgody na przedłużenie najmu, obowiązki związane z zakończeniem najmu zostają odroczone do upływu terminu, na który przedłużono najem.
  7. Przy składaniu zamówienia Klient uiszcza kaucję zabezpieczającą pokrycie należności z tytułu najmu (w tym w szczególności z tytułu czynszu, poniesionej szkody, świadczenia gwarancyjnego, kary umownej) w wysokości 1 000 zł (tysiąc złotych) w sposób określony w ust. 2 powyżej. REBO może potrącić przysługujące mu względem Klienta wierzytelności związane z zawarciem umowy, bez konieczności składania w tym przedmiocie odrębnego oświadczenia.
  8. Klient zapłaci na rzecz REBO świadczenie w wysokości i na zasadach płatności czynszu w razie dysponowania nim bez podstawy prawnej, w szczególności w razie niedokonania jego zwrotu mimo zaistnienia ku temu podstaw, tj. zwłaszcza w przypadku odstąpienia od umowy, wypowiedzenia umowy lub zakończenia najmu.
  • 5 ODSTĄPIENIE i WYPOWIEDZENIE OD UMOWY
  1. Klient, który jest konsumentem (lub osobą, o której mowa w zdaniu drugim poniżej) może w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt 3 b) zdanie drugie poniżej i w pkt 4 poniżej. Przez konsumenta rozumie się również osobę fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  2. Do zachowania terminu, o którym mowa w pkt 1 powyżej wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Klient może odstąpić od umowy m. in. przy wykorzystaniu wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego załącznik do regulaminu.
  3. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi po pełnym wykonaniu usługi przez REBO.
  4. W przypadku odstąpienia od umowy umowę uważa się za niezawartą a:
  5. a) REBO zwróci Klientowi na wskazany przez niego przy składaniu zamówienia rachunek bankowy wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia urządzenia Klientowi z tym, że REBO wstrzyma się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania urządzenia z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania (w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej) przy uwzględnieniu, że płatność zostanie pomniejszona o ewentualne potrącenie dokonane na podstawie § 4 ust. 5 zdanie drugie powyżej,
  6. b) Klient ma obowiązek niezwłocznie zwrócić REBO wynajęte urządzenie w stanie niepogorszonym lub przekazać ją osobie upoważnionej przez REBO do jej odbioru chyba, że REBO zaproponuje, że sam je odbierze. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu urządzenia. Strony zgodnie ustalają, że wynajmowane urządzenie jest możliwe do odesłania w zwykły sposób pocztą. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości urządzenia będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
  7. Jeżeli Klient wykonuje prawo odstąpienia od umowy ma obowiązek zapłaty za świadczenie spełnione przez REBO do chwili odstąpienia od umowy, co wynika z tego, że Klient w § 2 ust. 10 b) powyżej wyraził na trwałym nośniku wyraźne żądanie rozpoczęcia wykonywania usługi przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej umownie stawki czynszu.
  8. REBO może:
  9. a) odstąpić od umowy w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia w razie:

– braku uznania na rachunku bankowym REBO kwoty należnej mu od Klienta w związku z przedłużeniem najmu następnego dnia po dniu wyrażenia przez REBO zgody na jego przedłużenie,

– gdy nie dysponuje urządzeniem, którego dotyczy zamówienie, w szczególności, gdy uległo ono uszkodzeniu, zniszczeniu, awarii lub utracie albo inny Klient nie zwrócił (w ogóle lub dotychczas) REBO wynajętego urządzenia mimo zakończenia najmu,

– gdy Klient w przeszłości naruszył którekolwiek z postanowień regulaminu,

– w innych wypadkach wskazanych w przepisach Kodeksu Cywilnego.

  1. b) natychmiast wypowiedzieć umowę z ważnych powodów, w szczególności w razie naruszenia przez Klienta postanowień regulaminu, w tym w razie ustalenia, że wynajęte urządzenie uległo uszkodzeniu, zniszczeniu lub awarii albo że Klient nie korzysta z niego w sposób odpowiadający jego właściwościom i typowemu przeznaczeniu oraz zgodnie z instrukcją producenta.
  • 6 KONTAKT i REKLAMACJE
  1. Szybki i efektywny kontakt z REBO, w tym w sprawie zawartej umowy jest możliwy:
  2. a) pod numerem telefonu 608 513 721,
  3. b) pod adresem poczty elektronicznej rebowypozyczalnia@gmail.com,
  4. c) w siedzibie REBO, lecz wyłącznie pod warunkiem wcześniejszego mailowego lub telefonicznego ustalenia takiej formy kontaktu i wyłącznie na warunkach w ten sposób ustalonych.
  5. Reklamacje można składać za pośrednictwem wskazanych w pkt 1 powyżej form kontaktu.
  6. Reklamacja powinna zawierać co najmniej:

– imię, nazwisko oraz adres korespondencyjny Klienta,

– numer zamówienia stanowiącej podstawę reklamacji lub inne oznaczenie umożliwiające jego identyfikację,

– przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Klienta,

– przytoczenie okoliczności uzasadniających reklamację wraz z ewentualnymi dowodami,

– preferowany sposób odpowiedzi na reklamację (mailowo lub pocztą).

  1. REBO rozpatrzy reklamację w terminie 30 dni od daty jej otrzymania.
  2. Klient, o którym mowa w § 5 ust. 1 powyżej ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń m. in. przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wielkopolskim Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej w Poznaniu – delegatura w Lesznie przy pl. Metziga 1. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod adresem: www.uokik.gov.pl, w szczególności w zakładce „polubowne rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
  • 7 DANE OSOBOWE i POLITYKA PRYWATNOŚCI
  1. Z dniem 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO) oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
  2. Administratorem danych osobowych Klienta jest Marcin Tórz, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Marcin Tórz, ul. Duńska 18, 64-100 Leszno, zwany dalej REBO. Administrator dokłada szczególnej staranności co do poszanowania prywatności Klientów.
  3. Dane osobowe przetwarzane są w związku z realizacją zamówienia Klienta. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek odmowa podania ich podczas składania zamówienia uniemożliwia jego skuteczne zrealizowanie.
  4. W związku z przetwarzaniem danych osobowych Klienta przysługuje mu prawo do:
  5. a) żądania od Administratora dostępu do jego danych osobowych,
  6. b) żądania od Administratora sprostowania jego danych osobowych,
  7. c) żądania od Administratora usunięcia jego danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym),
  8. d) żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania jego danych osobowych,
  9. e) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych,
  10. f) przenoszenia jego danych osobowych,
  11. g) wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  12. Z powyższych praw można skorzystać poprzez przesłanie stosownego żądania na adres rebowypozyczalnia@gmail.com, lub ul. Duńska 18, 64-100 Leszno.
  13. Dane osobowe Klienta przetwarzane są wyłącznie w celach:
  14. a) realizacji zamówienia, w tym w celu przekazania danych Klienta dostawcy zamówienia,
  15. b) rozpatrywania reklamacji Klienta,
  16. c) rozliczenia należności za świadczone usługi,
  17. d) kontaktu przy wykorzystaniu udostępnionych danych teleadresowych,
  18. e) ew. dochodzenia od Klienta roszczeń wynikających z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania.
  19. Dane osobowe będą przechowywane do momentu wycofania przez Klienta zgody na ich przetwarzanie.
  20. Dane osobowe przekazywać będziemy do firm obsługujących nas w zakresie teleinformatycznym, prawnym, rachunkowo-podatkowym oraz realizujących dostawę towaru.
  21. Administrator zobowiązuje się do nieprzekazywania danych osobowych Klienta do państw trzecich.
  22. Dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom w celach marketingowych, promocyjnych i handlowych.

ZAŁĄCZNIK 1. WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY.

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

– Adresat: Marcin Tórz, ul. Duńska 18, 64-100 Leszno.

– Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy najmu następujących rzeczy:

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

– Data zawarcia umowy:

– Imię i nazwisko Klienta:

– Adres Klienta:

– Podpis Klienta: (jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– Data: